poniedziałek, 9 marca 2015

# I Burza mózgów

Dobry wieczór,
wpadłem na taki pomysł, którego jeszcze nie widziałem nigdzie. A zaraz się wyjaśni o czym myślę. Zobaczymy czy się przyjmie :)

Wczoraj obejrzałem dwie części "Uprowadzonej": dwójkę (6,5/10) i trójkę (7,7/10). Zdecydowanie polecam trzecią część, oglądacie filmy, seriale? W obu filmach główne role grają: Liam Neeson oraz Maggie Grace.

Swego czasu w TV był emitowany serial "Zagubieni", bardzo mi się podobał, właśnie w nim grała Maggi Grace. Mam zamiar spróbować zdobyć jej podpis. Wiem, to będzie ciężka sprawa, ale trzeba próbować. W internecie znalazłem taki adres, który jest najbardziej pewny (jakiś rok temu ktoś dostał z niego odpis, no ale...):

Maggie Grace
Special Artists Agency Inc.
9200 West Sunset Blvd.
Suite 410
West Hollywood, CA 90069
USA

Jeszcze taki adres znalazłem, ale chyba nikt z niego nie otrzymał odpisu:

Maggie Grace
United Talent Agency
9336 Civic Center Drive
Beverly Hills, CA 90210-3604
USA

Proponuje burzę mózgów, co kilka głów to nie jedna, może też ktoś z Was poszukuje takowego adresu. Jak myślicie, który lepszy, może jakieś propozycje?

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz