sobota, 28 marca 2015

# IV Wymiany

Siemka, kilka dni wpadłem na dobry pomysł, tak mi się wydaje. Wiele osób z którymi się wymieniam i Wy także nie posiada bloga. Wiadomość dotyczy osób, które nie posiadają własnego bloga. 


Chcę zrobić tak:

Będę zamieszczał zdjęcia Waszych autografów na wymianę i podawał do Was kontakt, będzie Wam łatwiej się wymienić. Mam średnio 100 wyświetleń dziennie, także sporo osób odwiedza mój blog, to szansa na powiększenie Waszych kolekcji.


Proszę wysyłać zdjęcia na mój mail: Asakinho@wp.pl

W mailu podaj swój nick/nazwę, mail kontaktowy i zdjęcia w załączniku.
Uważam, że dobrze byłoby wstawiać nazwę mojego bloga na Waszych zdjęciach. Jeżeli tego nie chcecie proszę o tym napisać w mailu. Ale gdy ktoś wyszuka Wasz autograf na wymianę w grafice google łatwiej będzie mu go zlokalizować, będzie to wyglądać tak: "Zgrafy.blogspot.com WaszNick".


W zakładce zdjęcia będzie wyglądać to tak:
Moje autografy na wymianę... 
kontakt Asakinho@wp.pl
<zdjęcia>
<zdjęcia>
<zdjęcia>...

Autografy "Nick" na wymianę...
kontakt Nick@nick.com
<zdjęcia>
<zdjęcia>
<zdjęcia>...
 itd.

Nie biorę odpowiedzialności za osoby, z którymi się będziecie wymieniać, ale gdy coś będzie nie tak i dostanę o tym wiadomość automatycznie usunę wątek o danej osobie z zakładki wymiana!


PS. w tym tygodniu dotarły do mnie zdjęcia na wysyłkę: 200 sztuk, połowa kolegi z uczelni KaMiL_123 :D Będzie wysyłanie :D


Udanego weekendu!

2 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga http://autografy-adriana-arka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu, dodaje Wasz blog do polecanych :) Pozdrawiam

      Usuń