czwartek, 2 kwietnia 2015

# V Aktualizacja

Dobry wieczór, póki co listu nie otrzymałem od początku tygodnia, ale jutro, a właściwie dziś powinien być, także będzie konkretny post. 

Zabrałem się za tworzenie galerii mojej kolekcji, właśnie skończyłem wstawiać fotki i odnośniki do autografów Reprezentantów Polski w Piłce Nożnej, więc zapraszam do oglądania i komentowania. Jutro pojawią się kolejne zdjęcia

Przy okazji kolejna rada, zanim zrobiłem te zdjęcia trochę czasu mi zajęło wyjmowanie z koszulek, nie wszystkie wyjąłem. Nigdy nie kupujcie albumów do których wkłada się zdjęcia od środka... MASAKRA! I tutaj moja rada, najlepiej jest zainwestować w tego typu model, mają dużo luzu w koszulkach i są z dobrego materiału,  przynajmniej mój kupiony kilka lat temu jest świetny.


Dobrej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz