środa, 18 marca 2015

8. Futsal Krosno


Dobry wieczór, jakąś godzinę temu wróciłem z hali Mosir w Krośnie. Byłem na dwóch meczach w futsalu: Włochy- Finlandia oraz Polska- Białoruś. Zebrałem trochę tych podpisów. Muszę powiedzieć, że dzień udany :) Najlepiej wyszło z zawodnikami z Finlandii, którzy oglądali mecz naszej reprezentacji całą drużyną z trybun. Po rozmowie, jeden z ich działaczy powiedział, żeby zespół się podpisał. Z tego wynikło pięknie wypełnione zdjęcie z ich podpisami :D Szkoda, że wyjść z hali do szatni było kilka, bo wszyscy się rozchodzili, jeszcze po meczach udało się dozbierać kilka podpisów pozostałych reprezentacji.






Dodatkowo polecam ten sposób wywoływania zdjęć (wystarczy chwilę posiedzieć w paincie by zrobić taki szablon) jest czytelne i konkretne, każdy piłkarz może się łatwo odszukać na takim zdjęciu. Wywołałem je na formacie A5 (jest wystarczająco duży).

Dobranoc :)

3 komentarze:

  1. Gratulacje! Szkoda, że nie wybrałam się, halę mam niedaleko domu, ale stwierdziłam, że niezbyt lubię ten sport, tym bardziej chodzić na mecze. Ale Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń